Review blog (Elvroseth)

by - 8:20 AM


First time buka blog (sebab ternampak link kat fb )
Selepas loading page habis "mula membaca
Dalam hati berbicara  #Jujur
"macam bosan je blog ni"
"dah lah blog tak berapa cantik background"
Tetapi hati terus menerus diajak untuk membaca...

*Di sini saya belajar yang First impression tidak menentukan segalanya..

Diri ini terus membaca  *first entry saya baca Novel :Connection cinta 
pandangan diri tentang blog Elvroseth terus berubah 100%.
jika nak tahu jom baca blog beliau


if you read her blog you all will never know who she really is
she is very mystery blogger...

: Very sad when i saw a words :

My last cerpen before stop bloging.
Segala kekurangan yang terakhir ini saya minta maaf. Segala kebosanan yang melahirkan tahi mata saya minta maaf.

Baru sahaja diri ini ingin berkenalan dengan penulis yang penuh mystery ..



Last words : 
khas buat dirimu, yang saya kenali melalui blog. Walaupun first time baca Blog akak , hanya dengan baca cerpen yang Kak Naressa buat dapat membuatkan diri ini mengenali penulis yang penuh mystery?Selamat berjuang Naressa. semoga cita-citamu tercapai kelak!!! Dengan membaca kisah novel yang neressa buat adalah sebahagian semangat bagi saya untuk terus melakar kisah hidup saya sendiriTerima kasih, takdir menemukan kita walaupun hanya di alam maya.<3 semoga Allah mempertemukan kita kelak. Aamiin!Selamat berjuang!!!

 : Quotes :

yang saya ambil dari blog kak Naressa untuk di gunakan sepanjang hidup
Baik hidup ini mesti ada gagal kalau kau nak melihat  bangkit. Mesti kena ada malam kalau nak melihat bintang, mesti kena ada hujan kalau nak melihat pelangi.
mesti terasa benci yang ada cinta.




You May Also Like

25 comments

  1. Yup...
    Akk pun jatuh cinta dengan karya dia, tanpa melihat siapa dia ataupun tahu siapa dirinya.
    Jatuh cinta dengan bakat yang dia ada.
    Tapi, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Dan, dia perlukan perpisahan untuk mula mengatur masa depannya.
    Kita doakan agar dia sukses selalu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuu ...
      nass pun jatuh cinta dengan karya yang dia buat....
      walaupun first impression tehadap blog dia negative
      selepas membaca cerpen and Enovel yang kak Naressa buat
      terasa impress dengan bakat yang dia ada...
      Betul tu ...Kita doakan dia agar selalu sukses di dunia mahupun akhirat
      amin !!!

      Delete
  2. Dear Nass,
    A burst of tears almost came out, thankyou for being a silence reader. very appreciate it and you just make me feel I MISS EVERYTHING. A lot.

    May Allah bless you.
    -PenghuniAwan.

    ReplyDelete
  3. yeahh elvroseth..u r the besttttt..ske sgt crite2 awok..sgt best dan mmberi keinsafan disebalik kmanisan Islam

    ReplyDelete
  4. Boleh saya baca sambungan cerpen PHILOPHOBIA from this writer ? Ada alternatif lain selain baca dari blog writer sebab dekat penulisan2u ada komen mengatakan sambungannya ada di blog writer. tq

    ReplyDelete
  5. mcm mna nk bca blog kak naressa.ada permission la.please sruh kak nareesa invite me.tq
    na023342@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Nak baca gak..tapi x jumpe pon-,-

    ReplyDelete
  7. Nak baca gak..tapi x jumpe pon-,-

    ReplyDelete
  8. Nk bca gak blog kak nareesa. Invite me please. jannahaziz09@gmail.com

    ReplyDelete
  9. boleh tak invite saya masuk blog elvroseth sekali...ni ummikalthumar@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Boleh tak invite saya masuk blog kak naressa sekali @hudaaismaail@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Boleh tak invite saya masuk blog kak naressa sekali @hudaaismaail@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Invite me too please... Sitiaishahmat25@gmail.com

    ReplyDelete
  13. invite sy juga...hadirah1995@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Invite saya ke blog elvroseth please
    shahira22sham@gmail.com
    Trimas

    ReplyDelete
  15. Saya pembaca setia blog nareessa but since beliau dah tak guna blog tu,naik gila saya cari blog beliau yg baru,mohon jasa baik sis invite saya sekali - the.ayusyafika@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Please suruh kak elvroseth invite saya jugak emainfsester2016@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Please suruh kak elvroseth invite saya jugak emainfsester2016@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://beutydungeounstales.blogspot.my/ tu blog baru kak naressa

      Delete
  18. Kak naressa! Im so frust tak dapat baca sambungan philophibia. Pls keep writing cause you r very talented!!! And do invite me tauu
    yusyabela.ys15@gmail.com

    ReplyDelete
  19. huhu betul tu kak naressa terboikkkkkkkk

    ReplyDelete
  20. Saya baru kenal akak blogger ni dari wattpad. Sangat talented. Harap boleh invite saya juga masuk blog.
    koontoomboonga@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Pplease invite me too.I miss everything about the novel kak elvroseth.After 1 year,tak jejak wattpad,tak sangka banyak berubah.Semua nya tak sama.I need to read you story again kak elvroseth
    fzhfadir@gmail.com.my email.invite me okay.

    ReplyDelete