Nasruddin Nass 17 Tahun "Terima Kasih Semua!"

by - 3:50 AM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
1. Ohai lama tak update blog ni.
2. First sekali saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi wish birthday saya tahun ni , 10 November 2015. Yeap umur saya dah 17 tahun dah sekarang. Hehe.
3.Yeahhh Akhirnyaaa Saya Dah cukup umur untuk ambil lesan Kereta.hahahaa
4. Alhamdullilah,Terima Kasih ada yang masih ingat.
5. Untuk 2015, orang pertama wish saya (sebelum pukul 12am) ialah Aqila Husna@Princess Ice Cream. Petang-petang lagi dah wish via WECHAT. Hahahaha Dia ni mmg suka ikut kalender Islam ...Lepas Mahgrib je terus wishh.Apapun Thanks yaaa ...Apapun Birthday kita kongsi pada bulan yg sama So...Wait For your Surprise After Spm...Waitt and see.hahhaha.



6.Tapi kalau ikut lepas pukul 12am, orang pertama wish ialah NurHadaina Natasyaaa,Kalau tak Silap Ni junior dan Satu Team Dekat "TM EARTH CAMP 2015" Aritu...hahah apupun Thanks yaaa...Harap2 Satu Hari Nanti Team tiger Dapt BerKumpul lagi.

7.The Last Wish  From my BFF Ammar Farhan...Dia kata dia segaja wish Lambat  sebab Dia Kata nak Jadi kawan terakhir bagi aku & kawan Selamanyaaa hahahaha....AlaaALaa Sweet Gitu hehehe...Apapun thanksss hahaah.Aku dah setaraf ngan "B" laaa kann..hahah kau wish kitaorang disaat Terakhir
8. Apapun sebagai penghargaan, saya nak masukkan semua nama yang wish birthday yg saya terima tahun ni... Syaza Nasir (pssttt...hahah kau pun lahir bulan sama ngan aku.So ingat Plan hahhaa) ,Arshad,Ammar Yus,Mairah,Haniz,Nurul Syahid,Rakan2 Kelas,Elissanur Suraya,Atifah,Alyaa,Izzah,Seri,Aizuddeen,Pakcik&makcikSebelahIbu&Ayah
7. Sekali lagi, terima kasih bebanyak yang sudi wish birthday! :D p/s Selalunya wish yg paling Diingati ialah Wish Pertama& Terakhir...hahah apapun InnShaAllah Aku ingat org yg Wish Aku...Aku pun Doakan Terbaik Untuk korang Semua Moga Berjaya Dunia dan Akhirat,
Aminn

You May Also Like

0 comments